• (Android/iOS) PUBG MOBILE: Aftermath مد بیشتر همه

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ PUBG MOBILE: Aftermath ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ PUBG MOBILE: Aftermath IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ مد بیشتر همه ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ PUBG MOBILE: Aftermath 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    چرا هر وقت که میای تو بازی باید ۸ ام بی بدی

    کسی میدونه چرا بعد از نصب بازی قطع میشه

    یک بار دیگر یک به روز رسانی جدید با UI کاملا وحشتناک در صفحه اصلی. مثل این است که شما آدمک ها هرگز یاد نمی گیرید. همچنین همچنان که همچنان از هکرها و تیم‌ها محافظت می‌کند، به معنای واقعی کلمه شواهدی مبنی بر تیم‌سازی برای شما ارسال می‌کند و هیچ کاری در مورد آن انجام نشده است. اگر حقیقت داشت به من گفتی که آنها هیچ اشتباهی نکرده اند. برنامه شما آنقدر خراب است که حتی نمی توانید از مسابقه در لابی قبل از بازی خارج شوید. از پیچیده تر کردن اوضاع دست بردارید ای احمق ها.

    من عاشق بازی هستم. من یک سال و نیم خوب آن را دارم. اما پس از به روز رسانی بازی، یا خود به خود بسته می شود یا دائماً تمام منابع لغو شده را دانلود می کند. حتی اگر قبلاً «دانلود خودکار» را خاموش کرده بودم، باز هم همه چیز را دانلود می‌کند که باعث می‌شود بازی من را از سیستم خارج کند یا برنامه را به طور کامل ببندد. و همچنین، ربات هایی در بازی وجود دارند که باعث می شوند من نتوانم از سلاح های خود استفاده کنم یا چیزی را برداریم. تنها کاری که می توانم انجام دهم دویدن یا راه رفتن، ضربه زدن یا پریدن است. هیچ چیز دیگر.

    Aftermath که توسط Level Infinite ساخته شده است در زیر دسته پرتحرک ذکر شده است. نسخه فعلی 1.8.0

    خیلی عالی ولی چرا یوسی نمیدین پاک کنم یا یوسی بدید

    بازی خوبیه عالی هست ولی هیف کیفیت نداره و هنگ میکنه یا شاید مشکل گوشیم باشه ولی نظرم ۳ ستاره عالیه مرسی از سازندش

    بازی خوبیه ولی گرافیک خیلی بده، و همه زمیناش بی معنی و بده و بخش مولتی پلیرشم خیلی بده یه مرحله باحال داشت توش میرفتم باس میزدم و وسایل میخریدم و... حالا اونم نداره


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :