• (Android) Stealth Master: Assassin Ninja cheat code neskončni kristali

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code neskončni kristali ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Stealth Master: Assassin Ninja 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Oglasi so nori. Razumem, da so oglasi potrebni za dohodek, vendar je še vedno nekaj pretirano in to smeti to vzame.

    Igra zahteva oceno, še preden končate prvo stopnjo. Kar je tudi tik pred tem, ko ste prisiljeni gledati 30-sekundne oglase med VSAKO stopnjo, kar bi lahko dodal (brez besedne besede) je izjemno kratka. Igrate 5-sekundno (dobesedno) raven in gledate 30-sekundni oglas. Morda je igra zabavna, če jo lahko kupite in odstranite oglase ($$). Samo malo zastrašujoče je obravnavati. Kot reklama z majhno igro. Ni igra z oglasi.

    Ne maram nadzornega sistema. Če bi imel boljšo standardno ikono smerne ploščice 4x4 za uporabo v spodnjem levem kotu, ki bi jo lahko uporabil, bi temu dal več zvezdic. Do takrat ne morem igrati te igre

    Stealth Master: Assassin Ninja Екшън lja

    Zelo zabavno in zasvoji, ena majhna kritika, opazil sem, da se imena šefov reciklirajo, tako da bi bilo nekaj novih šefov fajn.

    Naj začnem s tem, da se igra zdi zabavna v 10 minutah, ko sem igral, težava je v tistih 10 minutah, ko sem gledal 30 oglasov, ne hvala. Ne razumem, zakaj je to postalo normalno za mobilne igre, vendar če se to ne spremeni, tega ne bom priporočal

    Pravzaprav ima potencial, da bo zabavna igra. Mislim, vsaj med igranjem je tako. Oglasi so pa nevzdržni. Skoraj vsaka zelo kratka misija ima na koncu oglas, ki ga včasih niti ni mogoče preskočiti. To vam bo dalo nekaj možnosti, da dobite nagrado za nepreskočljiv oglas, a ko izberete, da ga preskočite in samo nadaljujete, vam vseeno vrže oglas v obraz; in včasih vseeno nepreskočljiv, kot sem že omenil. IMO, sploh ni vredno. Ne dajajte tem fantom prihodkov od oglasov.

    To igro imam že približno 3 mesece in že nekaj časa je bila zabavna. Dobro je preživeti čas. Toda po približno 5. šefu igra začne delovati res pokvarjeno, če ne izberete orožja, ki ustreza vašemu liku. Popolnoma izklopljen.

    Dobra igra, vendar jo je mogoče igrati samo z zagnanim blokatorjem oglasov. V bistvu so vsi oglasi z majhno vrednostjo igre. Po nekaj stopnjah postane dolgočasno.

    Ta igra vam prikazuje oglase na dnu zaslona in po vsaki ravni. Ta igra bi bila tako zabavna, če bi lahko igrali nekaj stopenj brez oglasa. Niti ni možnosti plačila, da bi se znebili oglasov. Popolnoma je uničil tisto, kar bi bila super igra.

    Že približno en teden igra zamrzne na nalagalnem zaslonu. Ni mogoče več igrati.

    Sprva sem užival v igri, ko sem jo tu in tam igral. ko pa je prišla nova posodobitev, je ponastavila ves moj napredek in vse, kar sem imel, tako adijo, sam, kar je bilo slabše, ker sem porabil veliko časa za pridobivanje te preobleke, da bi naslednji dan manjkala. Bolje bi ocenil, če bi bil moj lik še vedno tam. Najbolj žalostno je, da obstaja še ena taka igra na google play. Nobena druga gud igre, kot je ta = veliki žalostni igralci. :'(

    Prepričan sem, da je odlična igra, vendar se ne bi naložila in takoj, ko se dotaknem zaslona, se zapre in me vrže ven.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :