• (iOS) Geometry Dash World cheat code generator točk

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash World ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash World IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code generator točk ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Geometry Dash World 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Carsko

    Mislim, da je precej dobra igra, ampak ne daj mi oglasov vsakih 10-krat, ko umrem, to so samo neumnosti, rad bi poskusil raven s kristali, da vidim, kako težko je, ti pa mi daješ oglase, ko sem sredi preklete igre kot cmon.

    kr neki drug level je pre težk

    Naj slapša igrica na celem svetu sej bi jj dal 0 zvejdic sam se tega ne da ful je glupa ne je igrt this game is so bad

    Z ladjo je res težko igrati na mobilnem telefonu in težko je premagati pesem leta tudi na mobilnih napravah, prosim, poskusite olajšati v mobilni napravi

    Geometry Dash World Аркады ehc

    tako dobra igra imam prav! sike, sovražim to igro, polno hroščev, včasih sploh ne skočim, včasih pa tudi meni, da kliknem na zaslon, da skočiš in ni dovolj, da odstraniš to neumno aplikacijo, tako kot flappy bird

    !vau

    Umazani od blata popraskani drug od drugega, privoščili podatkih prejšnji teden govorila o vstopu grške skupine. Alps Ice , Preziveli , Ljudsk , Wiki World ,

    Med skakanjem mi pokaže dodatek in potem po dodatku samodejno umrem. Ta aplikacija je poslala virus na moj stari telefon in to je skoraj storila v mojem novem. Če ga popraviš, bom zagotovo dal boljšo oceno

    Lecotte: a world of elegance, inspiration, innovation and happiness. Lecotte: um mundo de... थप हेर्नुहोस्.

    Geometry Dash World Аркады ehc

    Ta igra je tako slaba. Ne samo, da je vsaka smrt reklama, ampak skok je takooo odložen. Tam ima glasba in glasba utrip, da veš, kdaj skočiti, vendar je glasba izklopljena, tako da na koncu skočiš do smrti

    Nisem mogel niti igrati na spletu, dokler nisem zaključil dveh stopenj in to je nemogoče

    Mybe dodaj več in težjo raven. Vso igro prenesem v dvajsetih minutah

    You may also like these apps · Geometry Dash Lite APK. 2019-12-11 · Geometry Dash World APK. 2019-12-17 · Geometry Dash Meltdown APK. 2019-12-09 · Magic Cube Puzzle

    Je kul

    sitemap.xml

    Ej tis k miwli da ne dela je debil kr dela sam slab telefo ma

    Kuuuuuul.

    Igra je dobra...in enako velja za Full Version in SubZero...toda prosim, nehajte odstraniti oglase...med igranjem sem dobil oglas in poslal me je nazaj v glavni meni

    Ta aplikacija čez nekaj časa postane res nadležna, ker imaš to glasbo nenehno v ušesu ali pa si vedno na začetku. V bistvu ne napredujete v igri.

    Zelo dobra igra

    Všeč mi je ta igra.vendar sem ocenil 4 zvezdice, ker ko boste ustvarili raven, ne morete uporabljati običajnih pesmi, kot so dryout, teorija vsega itd. Lahko uporabite samo pesmi po meri. prosim popravite ta del, da bi lahko ocenil 5 zvezdic, vseeno mi je všeč.

    Slaba igra. Vse ravni so enostavne. Celo epske ravni. In ni demonskih nivojev, ki bi bili zelo težki. Nikoli več ne bom igral te igre!

    To je zelo dobra igra! Dobre funkcije za izhod iz nivojev. Problem, ki sem ji dal 3 zvezdice, so oglasi... ja, oglasi so vsakič, ko preneham. Ampak zabavna igra za igranje.

    Temu bi dal 5 zvezdic, če ne bi bilo oglasov in zaostajanja in podobno. Karkoli že naredite, prosim, popravite to

    Prelahko za igranje. Prosimo, dodajte več ravni in jih otežite. Hvala.

    Igraj Endless War 3 na Igrice123. igrice chat forum 123. prijava ... Fire and Water Geometry Dash Vatra i voda Kick the Zombie Zombi Kiss Cat Spasi ptice

    Global Bikes E-bikes - Arizona's #1 Specialized Dealer

    Gg!!!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :