• (iOS) Hustle Castle: Kalede Ortaçağ sonsuz noktaları kodlar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hustle Castle: Kalede Ortaçağ ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hustle Castle: Kalede Ortaçağ IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ sonsuz noktaları kodlar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hustle Castle: Kalede Ortaçağ 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Huawei p40 lite nasıl desteklemez yaa olsa bir rezillik olması bir şey yok mu yardımcınız apk indirmeye deneme sürüşü için açılmıyor

    yapımları beklemek zorunda kalana kadar eğlenceli

    onun dışında oyun ama arada heyecan olsun yeni de gerek birde diyet içinde adaletli olunabilecek durumda olduğunu düşünüyor.

    Bu oyun eskiden güzeldi ama geliştiricilerin tembelleştiğini ve kazanmak için ödeme yaptığını hissediyorum. Olaylar orijinal değil. Daha yüksek seviyedeki adamlara kaynaklarını bir şeyler inşa etmek için kullanma şansı vermek için bir depolama genişletmesine izin vermelidirler. Altın vs. için odun takası yapabileceğiniz bir ticaret merkezini düşünmeliler. Ayrıca bir mitril eğitim odası yükseltmesini de düşünmeliler.

    Sokuk bir oyun, ilk başta kolay gidiyor, alıştırıyor. Gittikçe zorlaştırıyor. Geliştirmeler için sürekli para istiyor. Turnuvalarda sizden çok daha güçlüler çıkar.

    1 yıldız çünkü 30 tl ye premium satın alın geri ver paramı yoksa hala 1 yıldız kalacak ve sizi rezil edim sosyalm sosyal hayatta

    Oyun Çok Güzel Ama O kadar çok Yanlış var ki 2 öde kazan oyunu gibi, PvP Maçlarını bile kazanamıyorum, oyunda ödeme yapmadığım için çocuk olduğum için lütfen, lütfen hepiniz yapabilirseniz bu o zaman oyunda birçok oyuncu olurdu! İkincisi, sandığı açtığımda, ondan bir İyi Şey Almıyorum! Sadece bu şeyler geliştirilmelidir!

    Haksız yere ban yedim. Hesabımı aldılar. O kadar para yatırdımm oynadığım iddiasıyla ilgili hesap alındı. En kısa sürede banı. Oynun yapımcıları hesabımı aktif hale gelme ve mağduriyetimi telafi edin

    Keyifli mücadeleci bir oyun amaca oyunu olmuş

     

    Belki bu çok pahalı evcil hayvanları faydalı hale getirir? Öylece oturup güzel görünen ya da aslında yoluma çıkan sanal bir köpek için gerçek bir köpek ya da kedinin bedelini ödemiyorum. Teşekkürler. Ama bütün o para boşa gidiyor. İyi oyun. Tavsiye ederim, ancak evcil hayvan almayı planlıyorsanız değil. Gerçekten bir şeyler yapan bir evcil hayvan istiyorsanız, gerçek bir evcil hayvan için evcil hayvan dükkanına gidin. Gerçekte, köpekleri ve kediyi cin gibi faydalı hale getirin. Bu sanal bir acı için çok para.

    Oyunu oynuyorsun. Zamanını veriyorsun,emeksun. Çok iyi teknoloji geliyosun. Baktılar ki çok ilerlemişsin seni sıralamak için ellerinden gelenleri yapıyorlar.Bi kac gundur surekli olarak saldiriyorlar. Kaynaklarımı alıyorlar. ugrasip didindigim kaynaklarımı çalıyorlar. Bana yönelik saldırıların saldırılarına yönelik kaynakların içinde gidiyor diye. Resmen sezen olarak sürekli saldiri altindayim. Bu zamana kadar boyle bsy yoktu. Oğul kadar zamanam. indirmeyin emeğinize yazık!

    Hustle Castle: Medieval games משחק תפקידים iuq

    Silah yapma güzel bir farklı ama güzel oyun

    iyi, bu harika bir oyun. WOW'u seviyorum ve bazı benzerlikler bulabiliyorum. Etkinlikler ve günlük görevler çekici ve eğlencelidir. Ancak asıl hayal kırıklığı, U'nun elmas alıcılarıyla asla rekabet edememesi ve U'nun para harcamadan asla birçok etkinlik ödülü kazanamamasıdır.

    Oyun çok güzel o yüzden 2 verdim ama sırlan sistemi yüzünden oyundan soğudum ve herdank turunvalarda yüksek aşırı aşırı sinir bozucu. Bu klan yapısındaki içinde hala oynayan varsa çok tuhaf yani...

    Lütfen paramı iade edin. herşey çok pahalı yani paranız varsa çok güzel ama yoksa vay halinize zaten oyun olabilir para ile çizgin premium hes içinde oyun var birde sefillik içinde oyun var. ARKADAŞLAR YANLIŞLIKLA 4 YILDIZLI OYUNCUMU 5 YILDIZLI YAPAN HESAB ALDIM 40 LİRAYA YANİ 1 YILDIZA 40 LİRA PARA VERDİM GERİ ÖDEME İSTEDİM YAPMADILAR LÜTFEN YARDIMCI OLMAK İSTİYORSANIZ YORUMLARA YARARLI ATIN BELKİÜRÜR. (ÜST İÇİN RANDOM) HEURUFJFJFJFJFJFJFIIFTJJFJFJFJFJFFIFJTJTJRJJFJFJTITITIGI

    Sadece P2W olduğu için 1 yıldızı hak ettiğini düşünmüyorum. Oynarken gerçekten çok eğlendim. Hikayeler çok sevimli ve genel olarak keyif aldım. Ama dedikleri doğru, bu oyuna para harcamak çok cezbedici. Bağımlısı olana kadar sizi bağlarlar ve sonra size karşı konulması zor olan çok avantajlı paketleri sunarlar. Bu ne yazık ki F2P oyuncularını arenada biraz dezavantajlı durumda bırakıyor. Ama yine de oyunun diğer yönlerinden gerçekten keyif aldım.

    Herkese tavsiye ediyorum

    Çok sayıda reklam ve yetersiz reklamveren desteği. Elmaslar birinci sınıf maldır ve diğer oyunlardaki zorlukları tamamlayarak ücretsiz olarak elmas alabilirsiniz. Ne yazık ki, bunu dikkate almıyorlar ve 4 denemeden ve yönergeleri takip etmedim gibi berbat bahanelerden sonra oyunu kaldırdım. Cidden, burada kimse para kaybediyor gibi değil. Sadece oyunlarına harcamazsan mutlu olmazlar.

    Hustle Castle: Medieval games როლური თამაშები mljt

    Pahalı ve yıllarca oynamak hiçbir şeye eşit değildir. Bu oyun, oyun içi satın alımları rekabetçi kalmaya zorlamak için tasarlanmıştır. Çıtayı sürekli hareket ettirdiği için yıllarca süren oyun ve eşya koleksiyonu hiçbir şey ifade etmez.

    Hustle castle çalışmıyor, en son sürümü indirin diyor ama indirilecek bir şey yok

    sürüm güncel değil güncelle Google playde güncelleme yok

    Yanıltıcı reklamlar için 2 olarak değiştirildi. Pve için bile bir süre sonra ilerleme için bir ödeme duvarı var. Pvp bir şakadır ve ücretli öğeleriniz yoksa bunu yapmanın bir anlamı yoktur. Tüm mobil oyunların fiyatları gibi genel satın alma fiyatları biraz yüksektir: "mikro" işlemler benim ***, 1,5 € mikro, insanlardan 100 € talep etmek makro, bu miktarla 2 ay boyunca kamu hizmetleri ödenebilir - .-

    İnternetsiz lütfen internetsiz kalmak onun dışında sıkıntısı yok

    Hustle Castle: Rise of knights ভূমিকা নিয়ে খেলা ncrf

    Ben sitemda oyunu bir arada bir kendini kapatıyor.Bunun dışında onun şeyi iyi. Oyüzden 4 yıldız verdim. Ama 5 yıldız.

    bu oyun daha fazla yıldız alacaktı ama rastgele zamanlarda kapanıyor. Örneğin, görevleri seçerken veya ödül için bir video izledikten sonra. veya yükseltmek için bir karakter seçmek. ve pilimi oldukça hızlı tüketiyor. Samsung galaxy 3'üm var ve başka oyunlar oynuyorum ve pil ömrüyle ilgili herhangi bir sorunum yok veya kapandığı için oyunumu yeniden yüklemek zorunda değilim. Lütfen çözemediğim bu sorunu çözmeme yardım edin. bunun dışında oynaması eğlenceli bir oyun .... gerçekten oynayabildiğim zaman.

    Hustle Castle: Rise of knights ভূমিকা নিয়ে খেলা yni

    Hustle Castle: Rise of knights ভূমিকা নিয়ে খেলা ncrf

    Bu oyuna 8 ay kadar iyi bir zaman harcadım ama sonunda günlük eziyet çok yorucu hale geldikten bir gün sonra onu aramak zorunda kaldım ve rekabet etmek istiyorsanız büyük harcama ihtiyacını hiçbir çaba değiştiremezdi. 7/24 oynasanız bile çok fazla jeton harcamadan yenmenin imkansız olduğu düzenli etkinlikler ortaya çıkıyor. Daha sonra tüm parayı ödeyenler tarafından dövülürsünüz. Daha eğlenceli olacak bir AAA başlığından daha fazlasını hızlı bir şekilde harcamak kolaydır.

    yapmak istedim

    çok güzel bir oyuna biniyorum ama neden hala geldi ve bı daha olmayacaktı sildim şimdi tekrar tekrar yükleyeyim dedim yuklemiyorda yüzüne geri diyor çok yakın olmuşum bir çözüm yolu yok mu ya o kadar emeğim var kaybolmak istemiyorum

    Oyun gibi ama destek pek yardımcı olmuyor ve oyunun turnuva aşaması son derece adaletsiz. Her seferinde yenmeyi umamayacağınız insanlarla eşleştiriliyorsunuz, artık bu sadece adaletsiz değil, aynı zamanda miyop ve aptalca.

    Bunun değirmen karikatür oyununun başka bir çalışması olacağını düşündüm ... HAYIR! Bu harika! Daha önce oynadığım hiçbir rpg gibi değil! Hepsi, anlaşılması kolay, güzel bir arayüzde var. Bu oyunu denemelisiniz!

    Bu oyun harika başladı. Memnuniyetle bunun için iyi bir miktar para harcadım. Ne yazık ki, kışlamı altı dövüşçüye sahip olacak şekilde yükselttiğimde artık turnuvalarda yarışamazdım. Şimdi oynama isteğimi bile tamamen kaybettim. Ayrıca portal mağazasındaki her şeyin fiyatındaki aşırı artış bana oynamamak için bir neden daha verdi. lütfen bu sorunları ele alın ve memnuniyetle daha fazla para harcayacağım ve puanımı değiştireceğim. Güncelleme: Çoğu sorun çözüldü ve bir kez daha oynamaktan zevk alıyorum.

    bir süre için gerçekten eğlenceliydi. ama sonra sayılar toplanmaz. senden daha zayıf oyunculara karşı oynuyorsun ve seni yıkıyorlar. oyunu kazanmak için bir ödemedir. Bunu fark ettiğimde, 4 yıldızdan 2'ye çok hızlı bir şekilde. Oyuncuların savaşta söz sahibi olmaları için bir strateji veya yol varsa, bunun mümkün olmadığı söylenebilir, ancak oyuncular sihirli zırh ve silahlar için para ödediğinden ve daha düşük seviyeler sizi yıktığından, bitti.

    Crime Secrets: Crimson Lily Macera Oyunları cnwv

    Bu oyunu oynamayı seviyorum çok eğlenceli

    Hustle Castle: Medieval games Παιχνίδια ρόλων uyuo

    Reklamlarınızı düzeltin. 5 saniyelik bir reklamın 3 tane beş saniyelik bölümü var, böylece onu geçebilir miyim? 5 saniyeliğine atlayamadığım sahte oyun reklamı, ardından 5 saniye daha logonuzun bir pop-up'ı, sonra yine de aptal "al" ekranınızı 5 saniye daha beklemek zorundayım. Orası. Uygulamanı aldım ve sende 1* var

    Bu gerçekten iyi görünüyor. Family Guy tarzı grafikler gerçekten bana sattı. Komik ve bağımlılık yapacak bir şey bekliyordum. Ne yazık ki mizah ve senaryo yazımında gerçek bir eksiklik var. Oyunun kendisi oldukça tekrarlayıcı. Sadece kale alanlarının ve 3 dövüşçünüzün sürekli yükseltmeleri. Partide bir büyücüye sahip olmanın hiçbir faydası yok gibi görünüyor, çünkü onsuz büyü yapabilirsiniz. Her savaş bir sandıkla biter ve çabucak birbirinin aynısı kıyafetler ve silahlarla çıkmaza girersiniz.

    Etkinlik gelmeden cok sıkıcı

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :